قابل توجه کاربران دیتای اول: فرآیند بررسی مدارک جهت اخذ پنل پیامکی از تاریخ 1404/09/01 آغاز می گردد.
فرآیند اخذ پنل پیامک دیتای اول
برای اخذ پنل ارسال پیامک مراحل زیر را طی نمایید.
فرآیند دریافت و فعالسازی پنل پیامکی به شرح زیر میباشد:
مرحله ۱: ثبت درخواست دریافت پنل
برای ثبتنام اولیه اطلاعات زیر را از طریق پیام رسان واتس آپ، تلگرام و یا ایتا به شماره 09014190819 ارسال نمایید:
نام و نام خانوادگی
شماره موبایل (با ارسال کد تأیید)
ایمیل
نام کسب و کار
تصویر کارت ملی
تصویر صفحه اول شناسنامه
تصویر جواز کسب یا مجوز فعالیت
تصویر تاییدیه کد پستی یا قبض تلفن ثابت یا برق دارای کد پستی
توضیح کوتاه درباره نوع استفاده از پنل (مثلاً اطلاعرسانی، تبلیغات، احراز هویت کاربران و …)
- ارسال توافق نامه و تعهد نامه کاربران سامانه پیامکی دیتای اول (از اینجا دانلود کنید)
توافق نامه را دانلود کنید و بعد از امضا و مهر همه صفحات، اسکن نموده و ارسال نمایید.
مرحله ۲: بررسی و احراز شرایط دریافت پنل
پس از ثبت درخواست، مدارک و اطلاعات ارسالی توسط تیم پشتیبانی دیتای اول بررسی میشود.
- در این مرحله، اعتبار مدارک، نوع فعالیت و صحت شماره موبایل و ایمیل کاربر تأیید خواهد شد.
مرحله ۳: انتخاب و خرید بسته فعالسازی پیامک
پس از تأیید مدارک، کاربر باید یکی از بستههای فعالسازی زیر را انتخاب و خریداری کند:
- لازم به ذکر است مبلغ پرداختی به صورت کامل در پنل کاربر به عنوان شارژ اولیه لحاظ می گردد.
مرحله ۴: تایید پرداخت و فعالسازی اولیه
پس از پرداخت موفق (ارسال تصویر فیش خرید شارژ اولیه پنل به واتس آپ، تلگرام و یا ایتای دیتای اول به شماره 09014190819) درخواست فعالسازی به بخش فنی ارجاع داده میشود.
مرحله ۵: ایجاد حساب کاربری در سامانه ارسال پیامک
حساب کاربری متقاضی توسط تیم پشتیبانی دیتای اول در سامانه پیامکی ایجاد می شود.
- اطلاعات ورود شامل نام کاربری، رمز عبور و لینک ورود به سامانه از طریق پیامک یا ایمیل برای کاربر ارسال میگردد.
مرحله ۶: تخصیص شماره اختصاصی
پس از فعالسازی حساب، کاربر می تواند از طریق پنل یک شماره اختصاصی ارسال پیامک تهیه نماید.
در صورت تمایل امکان انتخاب و خرید شمارهی ویژه نیز وجود دارد.
مرحله ۷: آموزش و تحویل نهایی پنل
دریافت راهنمای کامل استفاده از پنل پیامکی دیتای اول




